"Bütün iş, sevmesini ne kadar biliyorum, ne kadar bilmiyorum."

_

21 Haziran 2007 Perşembe

Sazlar Çalınır



Müzik yazarım. Düzenlerim. Nota yazarım. Hiçbiri olmazsa saz çalarım. Zira çalmalıyım. Çalışmalıyım. Mehmene şu an tamamen benim aşkım, tutkum ve çevremdeki insanların iyi niyetleriyle, dostluklarıyla yürüyen bir iş. Kendimden başka mümkün olduğunca az kişiyi yorarak iş yapmaya çalışıyorum. Çalabileceğim enstrumanları ben çalıyorum, iyi sonuçlar alabiliyorsam midi klavyeyle çalıyorum.
Ne var ki herşeyi yapamıyorum. Kanun kayıtlarını Ayçiler yapıyor. Bugün Heyhât' a baktık mesela biraz. Nağme, klasik kemençe kayıtlarını yapacak. Çello partileri Burçak' ta. Ayşegül de şarkı söylüyor sağolsun. Bir de Ay Güzeli' nin gizemli gazelhanı var, henüz kim olacağı tam olarak belli değil.
Ney ve tanbur kayıtlarını şimdilik ben yapıyorum, iş daha ciddiye binerse işi ney ve tanbur çalmak olan arkadaşlardan rica edeceğim. :) Şanslıyım hem de çok, etrafımda bana yardımcı olan dostlar, hem de iyi müzisyenler olduğu için.
İşin başında, bu albümün daha elektronik bir anlayışla şekilleneceğini düşünmüştüm. Nota ve melodiden çok, ses, efekt ve ritm kullanılan birşey olacak gibi gelmişti ama işler farklı gelişti. Bunun oldukça melodik bir çalışma olduğu söylenebilir, üstelik Reason' ı büyük ölçüde kullanıyorsam da, canlı kayıtlar da yabana atılacak gibi değil.
Hatta bilgisayarla hiç desteklenmeyecek parçalar var Fer ve Pür Ateşim. Tabii oyun diyaloglarının müziğe yerleştirmesini saymıyorum bilgisayar desteği olarak.

Hiç yorum yok: