"Bütün iş, sevmesini ne kadar biliyorum, ne kadar bilmiyorum."

_

26 Temmuz 2007 Perşembe

Yayın Hadisesi ve Haberler

Bir ara burada parçalardan örnekler yayınlıyordum ya hani. Bir süredir onları yayınlayamıyorum. Müziklerimi yükleyebileceğim şöyle rahat, ferah bir yer bulur bulmaz tekrar koyarım buraya.

Bu arada galiba Mehmene için bir MySpace sayfası açmaya karar vermek üzereyim.

Şu sıralar Şehvet' i bitirdim bitiricem. Ona hiç canlı kayıt almayacağımız için bitirip arkama atmak arzusundayım.

Ayçiler' in kanununun ses perdesi yırtıldı!!! Neyse şimdi tamir edildi de henüz akort tutmuyor.

Dün Ece geldi akşam, epey bir çalıştık, baştan başladık, gece ikiye kadar ancak Feda' ya gelebildik yani beşinci müziğe. Bugün yine gelecek.

DVD oynatma problemim vardı, Ece' nin bilgisayarında oyuna baktık biraz. Uzun zaman sonra ilk kez izleyince yine yine yine duygulandım fena halde. Üsküdar Musahipzade' de ilk izleyişimi unutmak ne mümkün!

Mehmene' nin aslında bir kınalı kuzucuk olduğuna karar verdim.

Hiç yorum yok: